Operations/ Business Development Manager

Posted on Posted in Ogłoszenia rekrutacyjne

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w zakupie przestrzeni reklamowej w internecie – działającej na rzecz dla klientów, których celem jest maksymalizacja sprzedaży na wielu, także międzynarodowych rynkach,

poszukujemy najlepszego kandydata na stanowisko:

Operations/Business Development Manager

miejsce pracy: Kraków

Cele stanowiska

  1. Planowanie długoterminowej strategii firmy oraz czynny udział w większości działań wewnętrznych o znaczeniu perspektywicznym.
  2. Koordynacja i nadzór projektów rozwojowych w roli bezpośredniego partnera Zarządu.

Kogo szukamy?

Na to stanowisko poszukiwana jest osoba inspirująca i posiadająca naturalną motywację do osiągania rezultatów. Elementem tej pracy jest presja czasowa dotycząca dotrzymywania terminów w bardzo dynamicznym środowisku. 

Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne są bardzo ważne na tym stanowisku. Osoba pełniąca tę rolę powinna lubić współzawodnictwo, posiadać wyobraźnię, być bezpośrednia, przekonywująca, pewna siebie, oraz wykazywać inicjatywę.

Wymagania:

  • doświadczenie w branży (eCommerce, reklama internetowa, RTB/programmatic, nowe technologie, szeroko rozumiany biznes internetowy), najlepiej na stanowisku kierowniczym, związanym z kreowaniem strategii rozwoju firmy,
  • wiedza z pogranicza dziedzin: marketing, planowanie strategiczne, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami,
  • kluczowe kompetencje osobiste: samodzielność, inicjatywa, efektywność, profesjonalizm, zdolności poznawcze, kreatywność, poczucie humoru,
  • otwartość na angażowanie się w to, co nieznane, orientacja na rezultaty.

Zadania:

  • wsparcie zarządu w planowaniu i realizacji wizji rozwoju firmy – definiowanie celów operacyjnych dla poszczególnych działów;
  • wdrażanie zmian w wyznaczonych obszarach;
  • identyfikowanie potrzeb rekrutacyjnych dla stanowisk ściśle wspierających realizację planów rozwojowych oraz uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych na te stanowiska;
  • reprezentowanie zarządu w spotkaniach z pracownikami dotyczących rozwoju filmy, planów strategicznych lub zmian wewnętrznych;
  • planowanie i wdrożenie nowych zasad realizacji aktualnych- kluczowych projektów (zakres, integralność, komunikacja, czas, jakość, ryzyko, nadzór);
  • tworzenie modelu przepływu danych między zespołami/ pracownikami w obszarze projektów czy zadań;
  • zwiększenie kontroli rezultatów realizowanych przez pracowników zadań;
  • zwiększenie zastosowania technologii i automatyzacji realizowanych działań;
  • stałe analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów doskonalenia;
  • planowanie działań naprawczo-rozwojowych we wszystkich obszarach działalności firmy;
  • zwiększenie poziomu lub pozyskanie nowych kompetencji dla organizacji w obszarach: growth hacking i optymalizacja konwersji, programmatic, reaserching rynku, mapowanie procesów, zarządzanie projektami.

Nasz Klient oferuje:

  • duży wpływ na kierunek i tempo rozwoju organizacji oraz metody realizacji założonej strategii;
  • formę umowy zależna od preferencji kandydata;
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz zakresu obowiązków;
  • pracę w bardzo dynamicznym, ambitnym, nastawionym na osiąganie rezultatów zespole;
  • dedykowany budżet na rozwój, szkolenia i wyposażenie w obszarach specjalizacji działu;
  • możliwość rozwoju i realizacji autorskich rozwiązań;
  • benefity: prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.
Kontakt
Katarzyna Skoczek
+48 605 991 972
katarzyna.skoczek@tobea.pl

Szepnij o nas słówko
0