To kolejne z wydarzeń w stylu “kobiety dla kobiet”, tym razem w wymiarze bardzo biznesowym. Cykl konferencji dedykowany jest przede wszystkim Paniom zajmującym stanowiska Specjalistyczne, Managerskie, Kierownicze w Działach Personalnych oraz Właścicielek Firm.
Tematyka obejmuje m.in takie zagadnienia jak:
- Budowanie kultury organizacyjnej Firmy.
- Dress code w miejscu pracy.
- Savoire vivre w relacjach międzykulturowych.
- Przywództwo oraz budowanie efektywnego zespołu.
- Różnice międzypłciowe w prowadzeniu Biznesu.
- Rola Działów HR w kreowaniu wizerunku Firmy.
W ramach wydarzenia 11 lutego br. w Warszawie, Kasia Skoczek zaprasza na wystąpienie: Małymi krokami do wielkich zmian. Inspiracje na temat wprowadzania wymarzonej kultury organizacyjnej.
Na temat składać się będą:
- Dzielenie się wiedzą w organizacji jako fundament efektywności.
- Otwartość, transparencja, zaangażowanie czyli upełnomocnienie.
- Równowaga work-life – wszyscy o tym mówią ale nie każdy ma odwagę spróbować, dlaczego?
Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych jest na stronie www.hrnaszpilkach.pl.
Szepnij o nas słówko