Jak zbudować relacje z klientem — szkolenie w LKB

Posted on Posted in Doświadczenie klientów, Rozwój osobisty, Szkolenia

Jak zbudować relację z klientem? – odpowiedzi szukaliśmy na szkoleniu Tobea.

Szkolenie Tobea w Lubelskim Klubie BiznesuBieżący rok zaczęliśmy w Tobea od zorganizowanego wraz z Lubelskim Klubem Biznesu szkolenia pt. „Klient diamentem Twojej firmy — budowanie relacji z klientem”. Zainteresowanie klubowiczów LKB przerosło nasze najśmielsze oczekiwania — naszym zadaniem było odpowiedzieć na potrzeby aż 40 uczestników szkolenia? Nasza grupa szkoleniowa, poza tym, że wyjątkowo liczna, była też niezwykle różnorodna. Spotkały się osoby w różnym wieku, reprezentujące skrajnie różne branże i stanowiska — od handlowców, przedstawicieli działu marketingu po prezesów dużych spółek. Wszyscy poszukiwali odpowiedzi na podobne pytania — Jak sprawić, by trudny klient stał się łatwy? Jak skutecznie sprzedawać więcej?

Odciąć się od starych nawyków

Jesteśmy specjalistami od ludzi. Dlatego na naszych szkoleniach skupiamy się na wiedzy dotyczącej człowieka. Zależy nam, by niezależnie od omawianej tematyki, uczestnicy zawsze pogłębiali wiedzę o sobie. Nie inaczej było i tym razem. Dzięki zaangażowaniu i ogromnej otwartości grupy, nasza trenerka — Olga Szyszka, przeprowadziła uczestników przez serię ćwiczeń, które pomagają odciąć się od swoich dotychczasowych nawyków i przygotować swoją komunikację pod kątem różnorodnych klientów.

Zrozumieć różnorodność

Świadomość o tym — jak różny od nas jest nasz „trudny klient”, wiedza — jak zmienić sposób naszej komunikacji, by skutecznie do niego dotrzeć, jest do zastosowania niezależnie od wybranego kanału sprzedaży. Podczas spotkania zorganizowanego na potrzeby członków LKB pracowaliśmy na mailach i ofertach dla „trudnego klienta”. Liczymy, że podczas kontynuacji — już na szkoleniach wewnętrznych w firmach, przepracujemy kwestie autoprezentacji dopasowanej do różnych typów klientów, spotkań 1 na 1 z „trudnym klientem” nagrywanych na kamerę i wiele innych wątków sprzedaży.

Wspaniała atmosfera

Wspaniała atmosfera na szkoleniu Lubelskiego Klubu Biznesu

Uczestnikom jeszcze raz bardzo dziękujemy za zainteresowanie tematem oraz za ich aktywność i otwartość, które pozwoliły na wymianę doświadczeń. Wspaniale było pracować w takiej atmosferze! Dziękujemy także wszystkim zaangażowanym w organizację spotkania ze strony LKB, to oni zgromadzili w jednym miejscu 40 wyjątkowych osób!

Liczymy na równie owocne spotkania w przyszłości.

Szepnij o nas słówko
0